Szukaj na tym blogu

środa, 9 marca 2022

Problem techniczny - częściowo rozwiązane

Jak pisałem ostatnio, wynikły mi na blogu pewne problemy techniczne. Wciąż nie wiem, czemu informacje umieszczone na boku bloga takie jak "Archiwum bloga", "Warto zajrzeć" i subskrypcje znalazły mi się na dole strony. Co ciekawe, jak klikniecie "starsze posty", to wszystko wyświetla się normalnie. Po ostatnich perypetiach technicznych, udało mi się jednak przywrócić kopię zapasową i teraz blog powinien działać normalnie. Niestety, okazało się, że kopia zapasowa na utworzonym blogu kopii ustawiła linki tematów w synchronizacji z tymi, jak było pierwotnie na PST. Natomiast oryginał- niestety nie. Miałem do wyboru rozsynchronizować kilkaset linków moich komiksów z PST z zachowaniem obserwatorów, lub zachowanie synchronizacji, ale ze stratą obserwatorów, co oznaczało zamianę stron kopii na oryginał Wybrałem to drugie, gdyż jest mniejszym złem. Bardzo Was za to przepraszam. Jesteście dla mnie ważni, jako czytelnicy, i mam nadzieję, że nadal będziecie czytać moje translacje. Dla tych z Was, którzy wchodzili na mój blog przez adres, czy linki z PST- nic się nie zmieni. Strona kopii stała się oryginałem, jej adres jest teraz tym adresem, który był, tak samo linki tematów zgadzają się z tymi na PST. Ci z Was, którzy korzystali z opcji Google "obserwuj bloga" proszeni są o dodanie jeszcze raz obecnej wersji bloga do obserwowanych. Jeszcze raz przepraszam za kłopoty. Na razie będą istnieć obie wersje stron:
Główna: burywilk.blogspot.com
Dodatkowa, jako kopia: burywilkkopia.blogspot.com
Ale tylko ta pierwsza będzie aktualizowana na bieżąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz