Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 stycznia 2013

Superman - Klatka Jimmy'ego

Komiks ten jest postepilogiem do "Śmierci Clarka Kenta".
Superman znajduje wreszcie miejsce uwięzienia Jimmy'ego Olsena, ale okazuje się, że Conduit przed śmiercią dokładnie sobie zaplanował, by cokolwiek Superman nie zrobił, Jimmy zginął. A przy okazji może też zginęli ludzie w Smallville! Człowiek ze stali całkiem dosłownie ściga się z czasem, by uratować wszystkich. Jeśli jednak nie uda mu się nie tyle prześcignąć, co przechytrzyć Conduita bawiącego się z nim w śmiercionośną zabawę zza grobu, to Jimmy umrze na pewno! Czy Supermanowi się uda?

4 komentarze:

  1. Wilku rozpieszczasz nas ostatnio bardzo często:)Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że czytasz moje translacje:) To pozwolę sobie moich drogich czytelników jeszcze trochę porozpieszczać, gdyż na górze macie jeszcze jedną translację:) Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie narzekam, ale właśnie wpadł mi w ręce oryginalny numer Action Comics 712 i zauważyłem, że w Twoim tłumaczeniu (udostępnionej wersji) zabrakło dwóch stron. Czy to świadome działanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to świadome działanie. Zdecydowałem się wyciąć te strony, gdyż nie miały absolutnie żadnego związku z tematem, a były prologiem do innej historii, której nie zamierzam tłumaczyć. Gdybym je zostawił, to by powodowało pewne zamieszanie, dlatego je usunąłem.

    OdpowiedzUsuń