Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 grudnia 2019

Jubileusz! 9 lat na scenie!

Minął dla mnie kolejny rok na scenie translacyjnej. Tym razem to już dziewiąty. Mam nadzieję, że ci, którzy tu zaglądają są zadowoleni z komiksów, jakie Wam dostarczałem do czytania. Na pewno wszystkie te lata tutaj wiele mi dały. Praca nad komiksami była robieniem tego, co lubię, co dawało mi radość, miejscami pozwalało zapomnieć o trudniejszych sprawach.
Dziękuję tym, którzy tu zaglądali i czytali moje translacje, a już szczególnie czytelnikom, którzy byli ze mną jak najdłużej.
Z okazji jubileuszu przygotowałem dla Was kilka ciekawych pozycji. Po pierwsze jest ostatni numer "Legend", na który wielu czekało. Projekt był realizowany powoli, ale udało się go skończyć w ciągu roku. Tu chciałbym wyrazić podziękowania dla Maragasta i J13, za ich wkład w tą serię i że wspólnie skończyliśmy ją w tym roku. Tak więc ci, którzy czekali na całość w końcu się doczekali.
Ale to nie jedyna pozycja. Długo zapowiadana saga "Superman Rex" wreszcie się rozpoczyna na dobre i na start macie od razu trzy pierwsze części. A łącznie ich jest 16 plus dodatki, więc będzie co czytać! Bardzo dużo akcji i szybkości rozwoju wydarzeń, ale nie zabraknie pewnych refleksji poświęconych różnym relacjom, pragnienia pokoju, władzy i manipulacji, oraz tego, co naprawdę ważne. Myślę, że ta saga się spodoba nie tylko miłośnikom Supermana.
Dziękuję jeszcze raz wszystkim, którzy czytają moje translacje i tu zaglądają.

22 komentarze:

  1. Wielkie Dzięki za wszystko co robisz dla nas!!!!
    Trzymaj się i wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. To już 9 lat? Jak to szybko minęło. Pamiętam Twoje pierwsze tłumaczenia. Dzięki Tobie Superman nadal żyje a Wonder Woman ujrzała światło dzienne. To co robisz dla nas, zwykłych czytelników komiksów to coś niesamowitego. Zawsze z niecierpliwością tu zaglądam i cieszę się jak dzieciak gdy zobaczę nowego Supermana. Tak trzymaj.
    Życzą Ci przy okazji zdrowych i wesołych świąt i wielkie dzięki za Twoje translacje.
    Pozdrawia fan Supermana - Dominik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! Dzięki za wszystkie komiksy które przetłumaczyłeś, uwielbiam komiksy DC z lat 80/90, zwłaszcza te z Supermanem :D Wszystkiego dobrego i kolejnych 9 lat na scenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z PASJI POWSTAJE COS DOBREGO,

    OdpowiedzUsuń
  6. Wilku wszystkiego najlepszego z okazji 9 rocznicy na scenie, oby długie lata przed Tobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne prace. Bardzo Ci dziękuję za to co dla nas robisz. Robert

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Oczywiście, że jesteśmy zadowoleni! Moja osoba jest najbardziej zadowolona z komiksów Wonder Woman, za które dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 9 lat to szmat czasu, więc dziękuję za tak długą obecność na scenie i życzę jeszcze więcej takich jubileuszy oraz szlifowania warsztatu translatorsko-graficznego, aby moje "babcine" zapędy odeszły w niepamięć ;) Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego!! Obyś był z nami jak najdłużej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki za wszystkie komiksy! :) I dalszych sukcesów i pozostania na scenie jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam się do życzeń i ciesze się, że miałem udział w tej aktualizacji poprzez wklejkę Legend.
    Wilku, pamiętam jak czytałem po kolei WSZYSTKIE komiksy o Wonder Woman i Supermanie w twoim tłumaczeniu - masę frajdy mi to dało więc WIELKIE, WIELKIE DZIĘKI.

    PS Jakby co to moja propozycja odnośnie wklejki eventu Millenium i War of Gods jest wciąż aktualna - wciąż mam nadzieję, ze jednak zdecydujesz się przetłumaczyć te pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego Bury Wilku !!! Dzięki Twoim translacjom przypominają mi się młodzieńcze lata :) Obyś pozostał z nami jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja gratuluję jubileuszu, dzięki za wszystkie translacje... AMIRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULACJE!!! Dziękuję Bury Wilku, jak już Ci kiedyś pisałem, dzięki Twojej pracy mogę znowu przenieść się na początek lat 90 i poczuć się jak za czasów TM SEMIC i znowu mieć 12 lat!!! Dziękuję po stokroć i życzę duuużo zdrowia i wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam, Darek

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę spóźnione ale najszczersze gratulacje i podziękowania za ogrom wykonanej roboty i aby pasja była z Tobą przez jeszcze 99 lat świetlnych :D ArTi

    OdpowiedzUsuń
  18. 100 Lat 1000 Lat ! :-D Dzięki za wszystkie komiksy i życzę następnych 9 lat :-D a nawet 90 :-) Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie wszystkim dziękuję za wszystkie wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat, sto lat, niech tłumaczy tłumaczy Nam!
    I jeszcze raz, jeszcze raz, niech tłumaczy tłumaczy Nam!
    Nieeeeeech tłuuuuuumaaaaaczy NAM!
    A kto? Jasne, że BuryWilk! :D - Komiksiarzyk

    OdpowiedzUsuń
  21. przyłączam sie do zyczen i gratulacji, pamietam czasy TM-SEMIC i fajnie ze tlumaczysz z tamtego okresu dalsze przygody supermana, szkoda ze tm-semic przestał wydawac a ty jakze dobrze wypelniles tę lukę :) dziekuje i zycze jeszcze wielu lat tłumaczen :)

    OdpowiedzUsuń